• עד 30% הנחה על כל התכשיטים + משלוח מהיר חינם • חייגו אלינו 054-3975290 • 053-3558583 •

טבעות מיוחדות להצעות נישואין מיוחדות

אז הגיע היום הגדול שלכם ואתה מחליט שזה הזמן הנכון להציע נישואין.

ברור שלשם כך יהיה עליכם להתכונן ולהיערך עם כל מה שצריך לשם כך. אבל האמת היא שככל שמדובר בקנייה של הטבעת להצעת הנישואין, הרי שלא באמת משנה מה יהיה הקונספט והיכן אתם תבצעו את הצעת הנישואין שלכם. כי הטבעת בכל מקרה צריכה להיות שם ואם היא תהיה יפה ומרשימה, היא תהיה מרגשת יותר ותשמח את הכלה הרבה יותר.

השאלה היא היכן קונים את הטבעת?

טבעת להצעת נישואין – איך, היכן ואיך בוחרים???

מתארגן לקראת הצעת נישואין? בדיוק בזמן עומדים לשירותכם.
הצעת נישואין בפיקניק או בכל מקום אחר שתבחרו. כמובן שהדבר הבא זו הקנייה של הטבעת.

אז אם אתה גבר שמעולם לא התעסקת עם תכשיטים לנשים, ברור שתמצא את עצמיך מבולבל. לא קל להגיע לבחירה ועוד יותר לא קל לאתר מוצר איכותי שאכן שווה את המחיר. כי אחרי הכול המחירים של הזהב הם לגמרי לא נמוכים וכדי להבטיח קנייה משתלמת, חשוב להבין מה באים לקנות ומה עומדים לקבל בתמורה.

זו הסיבה שאנחנו ממליצים מאוד לפנות אך ורק אל אנשי מקצוע או אל בעלי עסק שיש להם את ההבנה היסודית בתחום הזה של התכשיטים, זאת לצד מהימנות, יושר ואמינות בסיסיים כדי להטיח שאכן תקבלו את המוצר הנכון במכירה מהימנה ואמינה.

טבעת – יש לה מידה

לא תמיד אנחנו מודעים לכך אבל לטבעת יש מידה והיא חייבת להיות מותאמת לאצבע של המיועדת. ממש אי אפשר לקנות טבעת בלי לוודא שהיא אכן תעלה על האצבע של הכלה. לשם כך כדאי מאוד למדוד את היקף האצבע. יש היום את טבעות המדידה בחנויות אשר בעזרתם ניתן לדעת את המידה המדויקת של האצבע וכך לבחור את הטבעת המתאימה ביותר בהתאם. 

לגמרי לא כדאי לוותר על השלב הזה, מה שידייק לכם את הטבעת שתהיה נוחה לשימוש מהרגע הראשון והילך.

יותר מידי כלות מוצאות את עצמן עם הטבעת בתיק רק בגלל שהיא לא נוחה על האצבע. אז נכון שתמיד אפשר להרחיב את הטבעת אבל ההמלצה היא ללכת מלכתחילה על טבעת במידה המתאימה ולא להיכנס לסרט הזה של התיקונים שלא תמיד צולח.

טבעת צריכה להיות פרקטית ונוחה

גם אם בא לכם להתפרע וללכת על טבעת גדולה, מרשימה ויוצאת דופן, אתם חייבים לזכור כי אחרי הכול את הטבעת עונדים על האצבע. האצבע לא יכולה להפוך לבלתי שימושית רק בשל כובד וגודל הטבעת. חובה לבחור בטבעת שלא תסרבל את החיים ותעיק ותציק...

ברגע שבוחרים בטבעת נוחה ונעימה, הרי שהיא באופן אוטומטי תהפוך לשימושית וכזו שלא תרד מהאצבע.

על כן, שימו לב שאתם הולכים על משהו נוח, נעים וכמובן גם יפה. 

Telephone
WhatsApp
Email