• עד 30% הנחה על כל התכשיטים + משלוח מהיר חינם • חייגו אלינו 054-3975290 • 053-3558583 •

יהלום מעבדה 1 קראט

כשהאתיקה נוצצת למרחק

יהלום המעבדה המושלם כבר כאן. הוא זוהר, נוצץ למרחק ומביא את כל היופי שאפשר לרצות בעולם המודרני.

יהלום מעבדה 1 קראט מפגיש בין היופי הנצחי לבין מחיר נגיש. בין ייחודיות זוהרת לבין כל תכשיט שאפשר לחשוב עליו. היהלום משתלב בטבעת נישואין, עגילים, צמידים, שרשראות והאפשרויות בלתי מוגבלות.

 

3 סיבות לבחור יהלום מעבדה 1 קראט

מאז ומתמיד היהלומים ריגשו אותנו. הזוהר שלהם, הצורה הייחודית והקסם שביצירתם, הם חלק מהסיבות לכך שאנחנו ממשיכים להימשך אליהם. אך אם בעבר כל יהלום היה נכרה, היום אפשר ליהנות מאותה האיכות, אך בייצור מפוקח.

איכות ויופי

יהלומים שגדלו במעבדה הם דוגמה מצוינת למה שהקדמה והטכנולוגיה יכולות לעשות. שלא כמו יהלומים הנכרים מהאדמה, יהלום מעבדה 1 קראט הוא יהלום בעל טוהר יוצא דופן ועקביות שאין שני לה. האיכות לא פעם עולה על יהלומים טבעיים כשאפשר לראות את הקומפוזיציה הייחודית ואת המבנה המדויק שלו. אין כל ספק, זוהי הדרך לסנוור עם זוהר יוצא דופן.

איכות הסביבה

אנחנו יודעים שעלינו לשמור על איכות הסביבה ועם זאת אנחנו לא רוצים לוותר על שום דבר. יהלומי מעבדה מאפשרים לנו ליהנות מכל העולמות. אנחנו יכולים לבחור גם ביוקרה וגם לשמור על אתיקה בייצור. תהליך הייצור במעבדה מפחית משמעותית את הפגיעה בסביבה כשהגידול נעשה בתנאים מיטביים והכי חשוב, אתיים. זוהי דרך לא רק נוצצת אלא גם מתחשבת להביא יופי לעולם.

ערך

העלות של יהלום מעבדה 1 קראט יהיה נמוך מזה שנכרה באדמה אך מבחינת האיכות הוא זהה לחלוטין. אנשים אשר אינם יודעים מהו מקור היהלום לא ידעו להגיד כי מדובר באחד שגדל במעבדה. מכאן ברור כי אפשר למצוא ערך רב לבחירה האתית. מבחינת הנראות, מדובר על יהלום ללא פשרות עם ברק מרשים, עדינות מרהיבה וכל זאת בעלות זמינה.

 

תהליך יצירת יהלום מעבדה 1 קראט

אחת השאלות הנפוצות נוגעת להליך ייצור יהלום מעבדה 1 קראט. מעבר לכך שהתהליך אתי הוא גם מרתק ומוביל לתוצאה מדויקת פעם אחר פעם. על מנת ליצור את היהלום במעבדה יש צורך בזרע יהלום שהוא רסיס קטן של גביש פחמן. את אותו הזרע ממקמים בתא שכל מטרתו לחקות את תנאי הלחץ והטמפרטורה הקיצוניים שנמצאים בעומק קרום כדור הארץ.

המעבדה מספקת את הסביבה הקרובה ביותר לתנאים בהם גדלים היהלומים הטבעיים אך היא מעניקה תהליך מדויק בסביבה מפוקחת. לאחר הנחת זרע היהלום יוצרים ואקום בתא שמלא בגזים עשירים בפחמן. אותם הגזים מחוממים לטמפרטורה הרצויה עד שהם מתפרקים ומאפשר לאטומי הפחמן להצטבר על זרע היהלום, שכבה אחר שכבה, עד שצומח יהלום בגודל מלא.

 שליטה מלאה על תהליך הגידול של יהלום 1 קראט שנוצר במעבדה

יהלומי מעבדה גדלים בסביבה מפוקחת כאשר תודות למעבדה ניתן לבצע מניפולציה מדויקת של כל תכונה שרק נוכל לחלום עליה. השליטה המלאה על הבהירות והצבע מבטיחה כי כל יהלום מעבדה 1 קראט יהיה יוצא דופן ומוכן לעיבוד על פי הצורך.

תהליך גידול היהלום יכול להימשך בין מספר שבועות למספר חודשים כשתקופה תלויה במאפיינים הרצויים. גישה מבוקרת מבטיחה תפוקה עקבית ויצירת יהלום נדיר לא רק ביופיו אלא גם בגודלו. כל שלב של תהליך הגידול מפוקח ומטופח בקפידה כך שכל פעם מחדש מושגת איכות שקל להבחין בה.

בסיום תהליך הגדילה היהלום עובר הליך חיתוך, ליטוש ובדיקה כך שהוא יוכל להפוך לתכשיט שתופס את תשומת הלב של כל הסובבים.

 

 

 

Telephone
WhatsApp
Email