• עד 30% הנחה על כל התכשיטים + משלוח מהיר חינם • חייגו אלינו 054-3975290 • 053-3558583 •

מתנות שמשתלבות נהדר עם יהלומים

יהלום לכשעצמו הוא מתנה נהדרת תוך שהוא משובץ על טבעת, צמיד, שרשרת או אפילו מעטר שעון. לצד זאת, רבים מחפשים אחר מתנות קטנות נוספות הנלוות אל היהלום, ושמקנות שפע רב יותר, ומזוהות עם אלגנטיות ויוקרה.

בחיפושכם אחר מתנות המשלימות את היופי והתחכום הטמון ביהלומים, כאן ריכזנו עבורכם כמה רעיונות נהדרים.

קופסת תכשיטים מותאמת

אל התכשיט היוקרתי תוכלו להתאים קופסת תכשיטים ההולמת את מראהו, ושמשלימה את התמונה עם חזות יפה ואלגנטית.

ניתן למצוא קופסאות תכשיטים מותאמות בחנות התכשיטים עצמה, או לחפש אחר קופסאות בעבודת יד ושאותן ניתן למצוא בחנויות ייעודיות של מלאכת יד ואף בהתאמה אישית מלאה.

לצד זאת, דוגמה נוספת שתוכל להתכתב ישירות עם הקו האלגנטי והיוקרתי של התכשיט עם היהלום, הרי שניתן להעניק אותו לצד תיק יד מעוצב ושהולם את טעמה של מקבלת המתנה.

חוויית ספא יוקרתית

ספא לכשעצמו מספק אווירה יוקרתית ומזמינה, אווירה של רומנטיקה ואינטימיות זוגית.

את חופשת הספא שלכם, ולו אם היא למספר שעות, תוכלו להתאים יחד עם רכישתו של תכשיט המעוטר ביהלום נפלא.

את התכשיט תוכלו להעניק בעיצומה של חוויית הספא, בזמן ארוחת הבוקר או לאחר מכן כאשר תשקיפו אל הנוף ותיהנו מרגעים קטנים ונפלאים יחדיו.

יין משובח ושוקולדים

יינות משובחים ושוקולדים תמיד ישתלבו יחדיו ויעניקו אווירה יוקרתית ואלגנטית שאין שנייה לה.

תוכלו לגשת לחנות יינות ולבחור בקפידה את היין שילווה את המאורע, וניתן אף למצוא חנויות המתמחות בשוקולדים בוטיק, חלקם נערכים בעבודת יד קפדנית.

לצד זאת, הרי שתוכלו גם למצוא שלל פתרונות נוספים ונלווים עם אתר מתנות המתמחה במארזים מפנקים ובהם תמצאו שילובים נהדרים של יינות, שוקולדים, גבינות קשות משובחות, ועד לשלל פיצוחים ופיצ'פקס נלווים שיוצרים חוויה שאין שנייה לה.

יהלום מושלם לצד ניחוח מושלם

תכשיט המעוטר ביהלום יוקרתי ונוצץ, יכול לצוות אליו גם בושם יוקרתי שיחדיו יאפשר לכם לייצר אווירה יוקרתית ואלגנטית שאין שנייה לה.

את הבושם ואת תכשיט היהלום תוכלו לשלב יחדיו במארז חגיגי אחד, ובכך להבטיח מתנה נהדרת ומושלמת, כזאת שתבטיח חיוך מאוזן לאוזן.

ומי אמר גם שאי אפשר לשלב בין כלל הרעיונות שזה עתה ציינו? עם שוקולד בוטיק ויין טוב, בושם, או אולי שכל אלו יהיו ארוזים במארז ייחודי ויוקרתי.

תהא בחירתכם אשר תהא, היו סמוכים ובטוחים שבבחירתכם ביהלום איכותי, הרי שכל יתר הקישוטים שמסביב הם בגדר תפאורה בלבד.

בכל שאלה והתייעצות בנושא יהלומי מעבדה איכותיים, הצוות המקצועי שלנו ישמח להיות לכם לעזר רב. אנו מזמנים אתכם ליצור עמנו קשר טלפוני או להשאיר פניה באתר. בכל שאלה, בכל התלבטות והתייעצות, איש צוות מטעם האתר יענה באריכות על שאלותיכם ויבטיח לכם חוויה צרכנית גבוהה ואיכותית.

Telephone
WhatsApp
Email