• עד 30% הנחה על כל התכשיטים + משלוח מהיר חינם • חייגו אלינו 054-3975290 • 053-3558583 •

10 עובדות על יהלומי מעבדה

יהלום מעבדה = היהלום האולטימטיבי 

 

בעוד שהטכנולוגיה המשמשת לגדל יהלומים בתנאי מעבדה קיימת כבר למעלה ממאה שנה, לשמחתנו, רק בעשור האחרון המדע מסוגל לייצר יהלומים המתאימים לתכשיטים.

​​

עובדה מס' 1:

יהלומים שנוצרו במעבדה נקראים גם: יהלומי מעבדה, יהלומים מעשה ידי אדם, יהלומים מתורבתים או יהלומים סינתטיים.

 

עובדה מס' 2:

יהלומי המעבדה אינם סינטטיים! סינטטי מוגדר כחומר או יסוד כימי שנוצר על מנת לחקות מוצר טבעי. דוגמאות של יהלומים סינתטיים : זירקוניום  (CZ) או מוסונייט - החיקויים הסינטטיים נוצרו כדי לחקות את היופי של יהלומים בכל דרך. לאותם חיקויים אין את המאפיינים הכימיים שיש ליהלום כמו מרכיב הפחמן. יהלומים שנוצרו במעבדה הם 100% פחמן מגובש, הם לא סינטטיים!!!

 

עובדה מס' 3:

אין הבדל בין יהלום הנכרה מהאדמה לבין יהלום הנוצר במעבדה: שניהם פחמן טהור. יהלומי המעבדה זהים הן מבחינה כימית, פיזית ואופטית ליהלום המסורתי הנכרה מהאדמה.

 

עובדה מס' 4:

כל יהלום הנוצר במעבדה שלנו ונמכר ב- SMART LAB DIAMONDS הינו מסוג IIa, כלומר, הם הצורה הטהורה ביותר של היהלום, יהלומים מסוג lla יותר קשים ויותר מבריקים מיהלום מסוג Ia המסורתי הנכרה מהאדמה. רק 2% מהיהלומים המסורתיים הנכרים מהאדמה מגיעים לרמה כזו של שלמות.

 

עובדה מס' 5:

יהלומים שנוצרו במעבדה שווים עד- 40% פחות מאשר יהלום זהה הנכרה מהאדמה.

 10 עובדות על יהלומים סינטטים

עובדה מס' 6:

יהלומים שנוצרו במעבדה זמינים כעת עד ניקיון IF (ניקון ברמה הכי גבוהה) בבהירות, צבע D (צבע ברמה הכי לבנה/צלולה שיש) ועד משקל של 10 קרט (עצום בגודלו)!

 

עובדה מס' 7:

כל יהלום שנוצר במעבדת SMART CVD מעניק אחריות של 100% שהיהלום הינו יהלום אתי, שמקורו במדינות העולם הראשון שבו הם מלוטשים בסביבת עבודה מבוקרת בסטנדרט הטוב ביותר.

 

עובדה מס' 8:

יהלומים שנוצרו במעבדה הם אקולוגים לסביבה. על ידי בחירת יהלום מעבדה לעומת יהלום הנכרה מהאדמה אתם מפחיתים את הכרייה אשר לה השפעה מזיקה על הסביבה ועל קהילות הילידים.

 

עובדה מס' 9:

יהלומים שנוצרו במעבדה מדורגות במעבדות בעלות שם עולמי (IGI-GIA) כל תעודות היהלומים שנבחנו ותועדו יצויינו כ- 

“lab grown diamond”

 

עובדה מס' 10:

יהלומי מעבדה הופכים פופולריים יותר ויותר בארה"ב ואחריהם בערים מרכזיות ברחבי אירופה, כבחירה חדשה של יהלומים ומקור ליהלומים חופשיים, ללא פגיעה בבני אדם, אתים וידידותיים לסביבה.

תהיו חכמים - בחרו ב - SMART CVD DIAMONDS

Telephone
WhatsApp
Email